you blow my mind

Somsagt så kom ju sweet hit igår. Blev sen imorse som vanligt. Vi får ALLTID stressa ihjäl oss. Haha förstår inte hur vi lyckades men det känndes som om vi snoozade på varsin klocka som ringde varannan gång i typ en timme. Hade bara velat legat kvar i sängen hela dagen...

Men i sverige har vi skolplikt (host)

Städade hela nedervåningen har jag hunnit med, får panik när det är för stökigt! Sen åkte jag in till gävle då för att jobba vid halv 4. Och då hände värsta läskiga grejen! Helt plötsligt när vi åkte så small det till i tåget också började det skaka så jag trodde vi skulle spåra ur. Ett tag efter det ropade lokföraren ut att det var två älgar som hade hoppat upp på tågspåret och att "det gick som det gick" och att det var därför det började lukta äckligt på tåget. Mosad älg! Blä.

Aja, Kunde såklart inte motstå frestelsen att gå fram till vagnen längst fram när vi hoppade av tåget för att kolla hur det såg ut. blod och älghår! ingen vacker syn.

Käkade med amanda, sen har jag jobbat.

jag är så trött på allt! får samla krafterna till sista veckan innan ledigheten nu! jag måste!
Och hörrni, imorgon är det precis 8 veckor tills jag och amanda åker till thailand ;) NICE!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0