Nej annie, Jag har namnsdag!

Annie envisas om att hon har namnsdag idag. Vilket hon inte har för att man har plockat bort annie från den här dagen. men jag har faktiskt namnsdag på riktigt! Grattis till mej.

Försov mej imorse som vanligt och fick powergå/springa till tåget. Helt slut när man väl kom in till stan och jag kände mej verkligen inte redo för nationella prov i matte b. Kursen är så tung! Men jag stod ut och gjorde vad jag kunde. Vet redan nu hur det går men det skiter jag i att säga. Haha

Fick åka hem med 12tåget idag. Hur skönt som helst! Men det var jag värd. Nu står jag här och eldar kärleksrökelser (haha) och funderar på att städa lite, ringa martina och plugga.


OCH VET NI?
Min lillasyster elin sprang upp hit och väckte mej ur min skönhetssömn tidigare och viftade med nåt framför mitt ansikte. Och gissa vad det var? Biljetter till idol-finalen i globen. Hon och mamma ska gå och jag är inte alls avis.

aye,
see you later!

Kommentarer
Postat av: ANNIE

:C

2008-12-09 @ 18:37:24
URL: http://anniemellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0