mind your own business

Du är så bra på att säga saker som verkligen trycker ner mej.
Om du vill veta så är jag alldid expert på att hoppas för mycket och tänka för långt. Och när allt inte går som man hade tänkt sej så blir man jätteledsen. Jag tänker inte säga något innan det verkigen är så. Jag tänker ta det som det kommer och jag tänker inte hoppas för mycket. Respektera det istälet för att ifrågesätta. För det är mej det handlar om och jag som bestämmer.

Och det man trodde var rätt behöver verkligen inte vara det. Och då är jag stolt över mej själv att jag kommer på det. och ångrar mej. Hellre det än att komma på när det är försent att det inte är vad jag önskat mej. Det är aldrig försent och det är inte så jävla lätt att veta vad man är ute efter. Vem fan vet det?

Du är så bra på att döma mej. Jag behöver inga kritiska åsikter alls utan tvärtom. Vore schysst!

Nu är jag bara så jävla less...
du vet vem du är!




Aldrig nöjd, jag blir aldrig nöjd
För lång eller kort eller smal eller bred
Jag vill hitta rätt men jag ser bara fel
Aldrig nöjd, jag blir aldrig nöjd
Ingen kan vara perfekt, det kan jag förstå
Men herregud, jag kan få bättre än så

Jag har verkligen provat med allt
Jag har träffat, för fan, hela världen
Från Paris till Shangai, slitna jeans och kavaj
Jag har till och med surfat på nätet
Men jag blir aldrig nöjd, nej, jag stör mig på allt
Han skriver så fult och han sjunger så falskt
Vilken läskig mustasch, alldeles för lat
Var är hans sinne för humor?

Nej, jag hittar ingenting
Ingen groda som blir min prins
Bara genomsnittsskräp, inte tillräckligt tät
Varför ska jag nöja mig med nåt mindre
,
när jag vet jag kan fixa vem jag vill?

Kommentarer
Postat av: ANNIE

inte jag, TELL ME!

2008-12-11 @ 19:04:31
URL: http://anniemellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0