Let it snow, let it snow, let it snow

Det snöar idag. Riktigt julväder, mysigt tycker jag :) Det är ju trots allt mindre än två veckor kvar till jul nu. har nog aldrig tyckt att det ska bli såhär skönt med lov. Det är nog för att det är så mycket nu. Tungt i skolan och jag vill bara vila.

Igår satt jag kvar i skolan frivilligt till klockan 4 för att påbörja en massa arbeten jag ska in med. Känner mej lite stressad nu över allt som ska vara klart. Ska försöka hinna klart med hälften innan nästa vecka. Har tio rest kvar. Seeeeeegt!
Efter skolan så åkte jag med mamma till valbo för att handla en present till min kusin ebba som fyllde 7 år igår. Åkte hem och iväg till stallet, hem igen efter det och iväg in till stan för att gratta ebba. Tog bussen ner på stan och mötte erik och nu sitter jag här. Jag är sjukt trött! Nu kom Jossan också :)







Now if I wrote you a love note
And make you smile at every word I wrote


Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0