julmys

Imorse ringde amanda och väckte mej klockan sju. hon var påväg hem till mej för att sova en timme innan vi skulle till tåget, eftersom hon inte hade nån senare skjuts. Haha du är bra rolig du! När klockan ringer vid 8 så säger amanda att vi ställer om den på 10 minuter innan vi går upp, så jag tänker att det är lugnt och somnar om. Ett tag senare väcks jag av amanda, och då är klockan plötsligt halv 9. Hon hade råkat ställa om klockan på 18.10! Haha. Så vi fick stressa ihjäl oss och springa till tåget. Jag har sett förjävlig ut idag och mitt hår har nog aldrig varit värre...

Men vi hade julmys på skolan idag så jag var glad ändå! haha. V har bakat pepparkakor, stoppat in såna där grejjer i apelsiner och skrivit julsånger. Dagen avslutades med standup, eller "stå upp komik" som amanda trodde det hette ;)

När vi slutade efter två nångång gick jag och amanda och fikade en latte sen tog vi tåget hem, och där mötte vi carolina som vi ska åka med till thailand! snacka om att vi har taggat upp varandra nu!  parteey för hela slanten! Förstå vad mysigt det kommer blir! Bara 7 veckor och 6 dagar kvar! Haha. Jag räknar dagar som aldrig förr.



Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0