Jossan & Jag

Igår blev det en ganska spontan utekväll med min söta vän Josefin. Vi började i sätra och drog sedan vidare till villastan, där vi faktiskt hade ganska roligt! Vi kom på en ny dans som vi kallar "Thorendansen". Så jävla bra! Haha. Samanfattning av kvällen är väl att Jossan är bra oslagbar :)
Nu är jag jättesugen på en sushikväll med brudarna! Vi ska ta det efter nyår har vi bestämt! Sushi och fest! Haha.

Just nu sitter jag bara och tycker synd om mej själv. har gjort ett halvdant försök att städa rummet sen jag kom hem klockan ett. Jag har inte kommit någon vart om man säger så...

  



Hahaha, jag skrattar ihjäl mej!

Nu ska jag ta tag i städandet!
Puss

Kommentarer
Postat av: Josse

pigga brudar ! haha.

2008-12-22 @ 22:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0