Jag längtar till jul!

Min söndag var verkligen hur mysig och bra som helst! Gick upp vid 11 och mötte Hanna på stationen, åkte till ica med linnea och sedan vidare till amanda där vi hade julmys och pepparkaksbak. amanda, linnéa, jag, julia och hanna. Sjöng en massa julsånger och bakade fula pepparkakor! Haha, eller ja. kan väl erkänna att det var jag som var minst skillad på det där med att göra fina pepparkakshjärtan and so on. Men jag är lika glad för det!

Sen åkte jag hem, fixade iordning mej lite och tog tåget med älsklingshanna in till gävle. Där mötte jag sötis, gick och fikade en sväng sen tog jag och e tåget hem till ockelbo. Mysigast!

Nu är jag tillbaka i skolan. Jobbigt med måndagar men mina vänninor e så bra så att man faktiskt står ut! Idag skulle vi snacka med nån på gävle inköp men han hade glömt bort oss så vi har hafthåltimme i flera år känns det som. Jag jossan, annie och chatrin gick och käkade, jossan bjöd på roliga berättelser under maten! Haha. Så jävla roligt vi har ibland alltså. Efter det gick vi till en jätterolig hokus pokus butik där jag och jossan köpte kärleksrökelser :)

(jag vet hur vi ser ut, speciellt jag som nyss fått en hel näve mjöl i ansiktet. men vi har alltid en tendens att spåra när vi bakar)





Ikväll skulle jag igentligen jobbat, men har bytt min dag till söndag för att jag och chatrin ska plugga matteb. har nationella imorgon! Ska sitta 4 timmar och skriva. Låter det nice? nopenope.

Missa inte Alice på rådhuset kl 14.00 idag hörrni förresten!

Nu måste jag jobba. Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0