Hight Five!

Det kör vi med på min apu nu, och busvisslingar, och applåder! Så duktig är jag!
Dom köpte mat till mej idag igen, skitgott! Älskar verkligen att vara där. (även om jag pajjade alla naglar utom tummarna idag). Jag är ivarjefall number uno och för att jag var så duktig så fick jag skjuts hem till mej i leifs veteranbil! Så sjukt roligt, vi sladdade och åkte rally genom hela gäveränge! Haha. Så mycket bättre än skolan.
Dessutom brukar Leif och jag ha djupa samtal om det mesta mella himmel och jord, han pushar mej som fan att kämpa med plugget och sånt! Så söt. Haha.

Nu sitter jag och lyssnar på lite musik och ska ringa lotta och se om hon ska till ockelbo nåt imorgon, kanske kan fixa skjuts till stallet på nåt sätt. Ska igentligen träna idag men hela min familj har åkt till fjällen och jag tänker minsann inte gå typ en mil nu. Ikväll ska jag ha mys framför tvn har jag bestämt. Kolla på idol, käka mat och sånt. Ska gå fram till ica och se vad jag kan hitta på  till ikväll. BP2B ska ha klassfest ikväll, så jag vet inte riktigt vem jag ska bjuda över. Erik är ju i bollnäs och ska bartenda fre-lör tror jag. Annie ville festa och Joline ska jag träffa imorgon. Hm, det löser sej. Inte helt fel att vara ensam heller!

Massa pussar.

Kommentarer
Postat av: ANNIE

HAHAHAHHAHAHAHA

JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖR

DET ÄR DU OCH JAG SOM FÅR I BP2B CARRO

DITT JÄVÖA SMÄCÄÄCKE :D HAHAHAHA

2008-12-05 @ 23:33:22
URL: http://anniemellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0