han är precis som blå ögon ska va

Vaknade upp med världens mysigaste, finaste kille. Kan dagen starta bättre? När du håller om mej så känner jag mej lycklig på riktigt.

Sen åkte jag och erik in till stan, han åkte hem efter ett tag och jag gick och mötte upp lillasyster som jag käkade tillsammans med. Sen träffade jag på Joline och vi blev kvar ända till halv 8. Vi har provat skor i flera timmar! Haha. Och jag kom hem en jacka och ett par skor rikare. Härlig dag!

Nu sitter jag hemma hos amanda och kollar på när hon slåt in paket. Jag ska försöka henne att måla akvarell sen med mej! Känner mej konstnärlig idag... Haha! Imorgon tar vi halv 12 tåget in till stan för att köpa det sista inför julen, åker nog en sväng till valbo och kikar också. Kanske Joline följer med?

Det är konstigt hur lite julkänsla jag faktiskt har i år. Även fasst vi har lite snö på backen här i ockelbo så har men inte den rätta feelingen! Varför? Blir det såhär när man blir äldre eller? För just nu längtar jag lika mycket, eller nästan mer till sommaren. För förra var ju så jävla klockren! SKÅL!



Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0