Fyfan

När man sitter och skriver nästan 3 sidor på en intervju som ska in idag, skiter i att äta mat och bara knoddar på som bara fan, trycker på spara och så försvinner hela arbetet, då är inte livet så jättekul direkt.
Speciellt när det först händer Jossan, sen ska jag skriva klart istället så mycket jag kan eftersom hennes försvann, och då försvinner mitt också när jag äntligen är färdig! Hurfan lyckas man?

Jaja, livet suger ibland, det ät bara att bita ihop! Kom nyss hem från träningen också. Jag kan lova att träningen var jobbig idag, och jag pajjade två av mina fina naglar. Men det var det värt!



orkar inte skriva mer nu.
förutom att jag längtar till imorgon när sötis kommer.
mysmysmys!

Puss och Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0