Äntligen

Efter att ha sprungit runt på stan som en galning i flera dagar nu så är man äntligen klar med julklapparna. Jag och amanda körde hårdplanering och gjorde gävle+valbo på mindre än två timmar! rekord! mötte på erik på stan också. Glad man blir av att få pussa på han :) Jag ska ju åka till fjällen snart och blir borta en vecka. Vilket för övrigt också blir hur mys som helst eftersom amanda följer med! Vi stötte på (jag vet att hon inte stavas så) Srinik också. Hon joinade oss en snabbis vid ikea.

Nu ska jag börja slå in alla julklappar om jag hittar på tejpen. Hm. Sen ska jag äntligen julstäda klart mitt rum! Får se om man hinner gå på midnattsmässa ikväll med brudarna också. Skulle vara mysigt, men jag vet inte..

Jaja...

God jul på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0